sâmbătă, 3 martie 2012

Cum se potriveste social media cu obiectivele de marketing

Esti un marketer, deci sti ca avand obiective clare in minte si urmarind rezultatele unei campanii, este un lucru critic. Deci, care sunt obiectivele tale de marketing sau care ar trebui sa fie? De ce ai vrea cate o data sa treci prin mlastini si paduri tenebroase cand esti atat de comfortabil pe drumuri deja cunoscute? Poate pentru ca, cauti noi cai de comunicare online, pentru ca doresti o vizibilitate online crescuta? Online-ul sufera modificari zilnice, apar noi si noi cai de promovare, iar stiinta de a acccesa cat mai profitabil aceasta nisa se apropie din ce in ce ma mult de meseria unui chirurg care opereaza pe creier…si nu exagerez cu nimic cand spun asta. Clientii nostri nu stiu lucrul acesta, am clienti care ma suna si imi spun ca vor doar o aplicatie pentru o pagina de Facebook. Ii intreb “si ce faceti dupa aceea cu pagina de Facebook?” Raspunsul este aproape mereu acelasi. “Astept sa avem fani si sa cumpere serviciile sau produsele noastre.” “Si cine va administreaza pagina, cine interactioneaza cu acei fani?” Nimeni! Domnilor clienti care doriti promovare prin societal media, shared media nu se lower numai la facebook, este o stiinta in precision chiar daca “nu este greu sa faci un cont de profil sau o pagina de facebook” necesita multe cunostinte, abilitati si trucuri. Da, stiu, bugetul este mic si nu va permiteti sa mai scoateti din buzunar cateva sute de euro (pana la mii in anumite cazuri) pentru a plati un specialist pentru optimizare seo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu